Δεκάδες είναι τα κυβικά νερού που χάνονται εδώ και τρεις ημέρες
από σπασμένη παροχή στην οδό Αναπαύσεως στο Καινούργιο.Αν και η ΔΕΥΑ Αγρινίου έχει ενημερωθεί και έγινε καταγραφή της ζημιάς δεν έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα κανένας για να επισκευάσει τη ζημιά,όπως αναφέρει ο αναγνώστης που έστειλε το οπτικό υλικό.
Σε μια περιοχή που έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από την μειωμένη παροχή νερού τους καλοκαιρινούς μήνες είναι τουλάχιστο απαράδεκτη η στάση της ΔΕΥΑ Αγρινίου τόσες μέρες ,τόσα κυβικά νερού να χάνονται άδικα,κλείνει το μήνυμα του αναγνώστη.
1 Σχόλια
η Ελλαδα δεν μπορει πλεον να κυβερνηθει με καποδιστρια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!