Στο Αγρίνιο βρέθηκε σήμερα το πρωί ο υποψήφιος πρόεδρος του ΚΙΝ.ΑΛ,
Γιώργος Παπανδρέου στο πλαίσιο περιοδείας στη δυτική Ελλάδα.Στις 12:00 πραγματοποίησε την ομιλία του στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου ενώ ακολουθεί επίσκεψη στο Εργατικό Κέντρο Ναυπάκτου και συνάντηση με τη Διοίκηση και εκπροσώπους των εργαζομένων
Η περιοδεία ξεκίνησε χθες με πρώτος σταθμό την Πάτρα, ενώ το απόγευμα της ίδιας μέρας μίλησε σε πολιτική συγκέντρωση στον Πύργο Ηλείας.
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!