Συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου
πραγματοποίησαν οι οικοδόμοι, στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας τους.Στη συγκέντρωση μίλησε ο Γιώργος Ντουντούμης, πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων ν. Αιτωλοακαρνανίας ο οποίος αναφερόμενος στην επιτυχία της απεργίας τόνισε ότι κανένα γιαπί δε δουλεύει σήμερα.
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!