Το Δ.Σ του Οργανισμού ανακοινώνει την επιτυχία στα ασφαλιστικά μέτρα κατά ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, που δικάστηκαν την Παρασκευή 14/06 και τα αντλιοστάσια θα ηλεκτροδοτηθούν το συντομότερο δυνατό.
Εκ της Διοίκησης
Παρακαλούμε κοινοποιήστε!
Δημοσίευση σχολίου
0
Σχόλια
🍪 Cookies: Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.
Πολιτική Cookies
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!