Με προσέλευση που κρίνεται ικανοποιητική πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εθελοντική αιμοδοσία στο Καινούργιο.
Ήταν η 3η κατά σειρά προγραμματισμένη αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Σ.Ε.Α Καινουργίου «Η Χρυσοχεριά» με την υποστήριξη του τμήματος αιμοδοσίας του νοσοκομείου Αγρινίου. Συγκεντρώθηκαν πολύτιμες μονάδες αίματος που προστέθηκαν στην τράπεζα αίματος του συλλόγου.
Δημοσίευση σχολίου
0
Σχόλια
🍪 Cookies: Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.
Πολιτική Cookies
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!