Τα Τμήματα «Επιστήμης & Τεχνολογίας Τροφίμων» και «Αειφορικής Γεωργίας» της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην ημερίδα με τίτλο «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα» που θα διοργανώσουν τη Δευτέρα 31/3/2025 στο Αμφιθέατρο των εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου Πατρών στο Αγρίνιο, Γ. Σεφέρη 2.
Πρόγραμμα Ημερίδας
12:00-12:10 :Καλωσόρισμα
12:10-12:20 : Παρουσίαση των δραστηριοτήτων του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης
Θανάσης Καραλής, Καθηγητής Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΕΑΠΗ)
12:20-13:20 :Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα
Γιώργος Παναγιωτακόπουλος, Καθηγητής Φυσικής, MSc
12:00-12:10 :Καλωσόρισμα
12:10-12:20 : Παρουσίαση των δραστηριοτήτων του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης
Θανάσης Καραλής, Καθηγητής Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΕΑΠΗ)
12:20-13:20 :Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα
Γιώργος Παναγιωτακόπουλος, Καθηγητής Φυσικής, MSc
Σε ποιους απευθύνεται η διάλεξη;
📌Η διάλεξη απευθύνεται:
• στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που δυσκολεύονται να μελετήσουν καθώς και σε αυτούς που θέλουν να ανεβάσουν την απόδοσή τους αλλάζοντας την καθημερινή πρακτική μελέτης τους,
• στους μαθητές της τελευταίας τάξης του Λυκείου που θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις και θα ήθελαν να διαβάζουν και να μαθαίνουν αποδοτικότερα,
• στους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν τους μαθητές τους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες μάθησης που συναντούν, και
• στους γονείς που ενδιαφέρονται να συμβουλέψουν σωστά τα παιδιά τους για το πώς πρέπει να μελετούν καθημερινά.
❗️Που βασίζεται η διάλεξη;
Η διάλεξη βασίζεται στα τελευταία συμπεράσματα της ακαδημαϊκής έρευνας για το πώς πρέπει να μελετούν οι μαθητές ώστε να μπορούν να κωδικοποιούν αποδοτικότερα και να ανακαλούν εύκολα από τη μνήμη τους δεδομένα, έννοιες, διαδικασίες και πρακτικές λύσης των προβλημάτων που συναντούν κατά τη διάρκεια της Γυμνασιακής και Λυκειακής τους πορείας.
Στη διάλεξη αναφέρονται πρακτικές που μπορούν να ενσωματωθούν στην καθημερινή μελέτη του κάθε μαθητή, ενώ γίνεται αναφορά στις δυσκολίες που θα συναντήσει ο μαθητής στην υλοποίηση των πρακτικών αυτών.
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!