Με χαμόγελα, υψηλές βαθμολογίες και βαθιά συγκίνηση ολοκληρώθηκε άλλη μια χρονιά για το Φροντιστήριο «Αγωγή».
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έφερε δικαίωση για τους μαθητές, οι οποίοι είδαν τους κόπους τους να ανταμείβονται.
Κλείνοντας 15 χρόνια επιτυχημένης πορείας, το φροντιστήριο συγχαίρει όλα τα παιδιά για τον αγώνα τους και ευχαριστεί τις οικογένειές τους για την εμπιστοσύνη.
Η Διευθύντρια, Μαρία Ποντίκα, και η εκπαιδευτική ομάδα του φροντιστηρίου στέλνουν το δικό τους μήνυμα στους μαθητές, ανανεώνοντας το ραντεβού για τη 16η χρονιά λειτουργίας.
Αναλυτικά το μήνυμα :
«Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια συγχαίρουμε όλους τους μαθητές μας για τις επιδόσεις τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τα αποτελέσματά τους αποτελούν την επισφράγιση μιας πορείας γεμάτης προσπάθεια, επιμονή και αφοσίωση. Πίσω από κάθε επιτυχία βρίσκονται αμέτρητες ώρες μελέτης, εμπιστοσύνης και ουσιαστικής συνεργασίας.
Για 15η συνεχόμενη χρονιά, οι επιτυχίες των μαθητών μας αποτελούν τη μεγαλύτερη επιβράβευση της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας και της σχέσης που χτίζουμε μαζί τους. Με την ίδια υπευθυνότητα, συνέπεια και αγάπη για τη γνώση, ετοιμαζόμαστε να υποδεχθούμε τη 16η χρονιά λειτουργίας μας, συνεχίζοντας να στεκόμαστε δίπλα σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και τις οικογένειές τους για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια. Η δική τους επιτυχία είναι και δική μας χαρά.
15 χρόνια εμπιστοσύνης, επιτυχιών και συνεχούς εξέλιξης. Συνεχίζουμε δυναμικά, μαζί, στη 16η μας χρονιά.»
Μαρία Ποντίκα
Διευθύντρια Αγωγή, Έκθεση









0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!