Εκδήλωση-συζήτηση του ΚΚΕ στο Αγρίνιο ,Δευτέρα 22/6


ΤΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ & ΚΟ ΕΒΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ

Εκδήλωση-συζήτηση διοργανώνει η Τομεακή Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας και η Κομματική Οργάνωση ΕΒΕ Αγρινίου του ΚΚΕ, με τίτλο “Για να κερδίσει ο λαός πρέπει να χάσει το κεφάλαιο – Με το ΚΚΕ προχωράμε μπροστά στο δρόμο της ανατροπής”, τη Δευτέρα 22 Ιούνη, στις 7μμ, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου στο Αγρίνιο.

Θα μιλήσει ο Θανάσης Τζίμας, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και υπεύθυνος του Τμήματος ΕΒΕ της ΚΕ.

Αγρίνιο, 21/6/2026

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια