Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώσθηκε ο αντιδήμαρχος Αγρινίου
Κώστας Καλαντζής όπως ο ίδιος γνωστοποίησε με ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό του στο FB."Φίλοι μου έκανε την επίσκεψη ο covid-19. Αναρρώνω σπίτι θα τα πούμε σύντομα."
To kainourgiopress του εύχεται ταχεία ανάρρωση.
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!