Γ.Παπαναστασίου : "Μάλλιασε" η γλώσσα μου, η ευθύνη και αρμοδιότητα για τα ρέματα είναι αποκλειστικά της περιφέρειας

Για το θέμα με τους καθαρισμούς των ρεμάτων στο Δήμο Αγρινίου αναφέρθηκε στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο Αγρινίου ο Δήμαρχος Αγρινίου Γ.Παπαναστασίου 

"Η δημοτική αρχή Αγρινίου έχει μερίδιο ευθύνης και θα αναλάβω το μερίδιο που μου αναλογεί ,μόνο που δεν έχω ούτε χρήματα ,ούτε αρμοδιότητα ,ούτε την ευθύνη της αντιπλημμυρικής θωράκισης."

"Μάλλιασε η γλώσσα μου να το λέω από το 2017 ότι δεν είναι αρμοδιότητα των δήμων η αντιπλημμυρική προστασία" και αναφέρθηκε στο έγγραφο που έστειλε η αποκεντρωμένη διοίκηση από τον Γ.Γ Πολιτικής Προστασίας το 2019 όπου γράφει χαρακτηριστικά ότι ο καθαρισμός και η αστυνόμευση των ρεμάτων ανήκουν αποκλειστικά στις περιφέρειες ,για να μην προσπαθούν κάποιοι να μεταφέρουν ευθύνες από δω και από κει.

Από τον Ιούλιο του 2018 έχει εκδοθεί το σχετικό ΦΕΚ και όπως τόνισε ο δήμαρχος οι περιφέρειες της χώρας έχουν ΕΣΠΑ και πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ,ενώ ο δήμος έχει μόνο μια ΣΑΤΑ προϋπολογισμού που δεν φθάνει ούτε να βουλώσουν τις λακούβες.

Το έργο κατασκευής στο"Λίγορεμα", στο Καινούργιο, όπως είπε πληροφορήθηκε πως ήδη έχει εγκριθεί και ενταχθεί σε πρόγραμμα και αναμένεται η δημοπράτηση του έργου.

Ακούστε τα όσα είπε ο δήμαρχος στο -3.57 του βίντεο από το livestreaming.

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Να τον χειροκροτήσουμε κιόλας. Κ ποιος θα πιέσει την περιφέρεια, ο κάθε πολίτης; Κι αφού δεν έχει την ευθύνη κ τα χρήματα ο Δήμος σημαίνει πως τα έχει η περιφέρεια. Όπως κυνηγάτε τους ψηφοφόρους πριν τις εκλογές κυνηγήστε κ την περιφέρεια σε τέτοια θέματα. Δεν υπάρχει δικαιολογία, είστε εκτεθειμένοι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλα τα λετε,δικιο εχετε.Αλλα τα μηχανηματα του καθε χωριου που βρισκονται,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!