Κλιμάκιο της Π.Δ.Ε στο Καινούργιο για αυτοψία, ξεκινούν οι εργασίες -παρεμβάσεις

 Στο Καινούργιο μετέβησαν σήμερα

η αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Αιτ/νιας Μαρία Σαλμά και ο αντιπ εριφερειάρχης έργων Θανάσης Μαυρομμάτης με κλιμάκιο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για αυτοψία στα ρέματα και στα σημεία τα οποία επλήγησαν από την πρόσφατη κακοκαιρία.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα σταλούν μηχανήματα έργων της Περιφέρειας στο Καινούργιο και αύριο ξεκινούν παρεμβάσεις.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια