Αγρίνιο :200 μετρήσεις σακχάρου στο πλαίσιο ενημερωτικής δράσης για τον διαβήτη

 

Το  Κοινωνικό Ιατρείο της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου

σε συνεργασία με το Σύλλογο Διαβητικών Νομού Αιτ/νίας «Γλυκιά Οικογένεια»  πραγματοποίησε με επιτυχία την σημερινή εκδήλωση με αφορμή την 14η Νοέμβρη που έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη. 

Το  νοσηλευτικό προσωπικό του Κοινωνικού Ιατρείου διενήργησε δωρεάν μετρήσεις σακχάρου σε περίπου 200 πολίτες . Η προέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη και τηρήθηκαν όλα τα μέτρα προστασίας κατά τουCovid-19.

Σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση του γενικού πληθυσμού. Η Πρόεδρος του Συλλόγου Διαβητικών κα Ζαμπάρα Σοφία συμβούλευσε τους συμπολίτες μας, των οποίων οι μετρήσεις ήταν αυξημένες  και τους παρότρυνε για περαιτέρω έλεγχο.

Ο σακχαρώδης διαβήτης δεν κάνει διακρίσεις. Μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Ελέγξτε τον και ρυθμίστε τον!



Κοινωνικό Ιατρείο Δήμου Αγρινίου

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια