Εκτός έδρας η Δόξα για την 3η αγωνιστική


Στο γήπεδο της Ποταμούλας, η Δόξα Καινουργίου, θα αντιμετωπίσει τον τοπικό Κεραυνό για την 3η αγωνιστική του Β' ομίλου της Β'ΕΠΣΑ σήμερα Σάββατο στις 15:00.

Η Δόξα θέλει το θετικό αποτέλεσμα η οποία μετρά μόνο νίκες στις προηγούμενες 2 αγωνιστικές.


Διαιτητές ορίστηκαν οι:ΒΛΑΧΟΣ – ΚΑΣΒΙΚΗΣ Ι. - ΚΟΣΥΦΑΡΙΝΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια