Κινητοποίηση για την υγεία στο νοσοκομείο Αγρινίου (φωτο)

 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί και στο Αγρίνιο και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο της πόλης η συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο πλαίσιο της παναιτωλοακαρνανικής μέρας δράσης για την υπεράσπιση της υγείας του λαού και των δικαιωμάτων του.





Μεταξύ των αιτημάτων :

Άμεσα μέτρα για την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας ( Δ.Σ.Υ.) αρχής γενομένης από την πρωτοβάθμια υγεία.

Μαζικές προσλήψεις προσωπικού πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης .

Μονιμοποίηση, χωρίς όρους και προϋποθέσεις, όλων των εργαζομένων, επικουρικών και συμβασιούχων.



Καμιά μείωση του αριθμού των νοσοκομειακών κλινών.

Καμιά μείωση – κατάργηση τμημάτων κλινικών των νοσοκομείων .

Πλήρης , επαρκής, αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό των δημοσίων μονάδων υγείας για σύγχρονες , απολύτως δωρεάν, υπηρεσίες υγείας για το λαό.



Να μη μετατραπούν τα νοσοκομεία , λόγω της πανδημίας, σε νοσοκομεία αναφοράς για μια νόσο.

Ένταξη όλων των εργαζομένων στο Δ.Σ.Υ. στα Β.Α.Ε.

Δημιουργία τμήματος αιμοληψίας στο νομό.

Επίταξη όλου του ιδιωτικού συστήματος , άνευ όρων και προϋποθέσεων, στις υπηρεσίες του Δ.Σ.Υ.



Αποτελεσματικό εμβολιαστικό πρόγραμμα με αξιοποίηση όλων των επιστημονικών κριτηρίων και όλων των κατάλληλων εμβολίων με δωρεάν και πλήρη ιατρικό έλεγχο , με εξαντλητική ενημέρωση, με κέντρο ελέγχου και φαρμακοεπαγρύπνησης με σταθερή παρακολούθηση των εμβολιασμένων.



Η δράση αποφασίστηκε μετά από πρόσκληση σε σύσκεψη από το Δ.Σ του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου και την συμμετοχή των παρακάτω φορέων:

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ & ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ- ΘΕΡΜΟΥ

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΟΑΕΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ& ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ

ΑΙΜΟΔΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Παρόμοιες δράσης αποφασίστηκαν στο νοσοκομείο Μεσολογγίου και στα Κέντρα Υγείας Ναυπάκτου- Αμφιλοχίας – Κατούνας.

"Η υγεία μας αφορά όλους και με το δυναμικό μας « παρών» και την αγωνιστική μας δράση έχουμε τη δύναμη να διεκδικήσουμε λύσεις στα προβλήματα τόσο στο νομό όσο και γενικότερα.

Κλιμακώνουμε τον αγώνα και συνεχίζουμε.",αναφέρει στο κλείσιμο η ανακοίνωση του Ε.Κ.Α.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια