Όπως αποφασίστηκε στην πρόσφατη συγκέντρωση των πλημμυροπαθών στο Καινούργιο,
επιτροπή αγώνα κατοίκων Καινουργίου, συμμετείχε σήμερα στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο περιφερειακό συμβούλιο δυτικής Ελλάδας, στο Αγρίνιο.Ο κοινοτικός σύμβουλος Καινουργίου, της ΛΑ.Σ, Νίκος Φλώρος, αναφέρθηκε στις πρόσφατες καταστροφές που άφησε πίσω της η κακοκαιρία ,τονίζοντας ότι από το 2017 δεν έγινε κανένα αντιπλημμυρικό έργο στο Καινούργιο με αποτέλεσμα οι πολίτες να ζουν με φόβο κάθε φορά που θα ακούνε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και ότι πρέπει άμεσα να γίνουν αντιπλημμυρικά έργα και να αποζημιωθούν οι πολίτες που επλήγησαν.
Ακούστε τα όσα είπε ο κ.Φλώρος
Ο Περιφερειάρχης δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης απάντησε ότι προφανώς και η περιφέρεια είναι δίπλα στους κατοίκους και προφανώς πρέπει οι παθόντες να αποζημιωθούν άμεσα και αποφασίστηκε το θέμα να συζητηθεί στο τέλος της συνεδρίασης .
0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!