Σε μια πραγματική γιορτή αθλητισμού συμμετείχαμε όσοι σήμερα το πρωί βρεθήκαμε στο Καινούργιο
,στο προπονητικό κέντρο της Αθλητικής Ένωσης Καινουργίου ,όπου φιλοξενήθηκαν οι ακαδημίες του Α.Ο Ρηγανά και διεξήχθησαν φιλικοί αγώνες.Με σύμμαχο τον καλοκαιρινό καιρό και κάτω από τον καυτό ήλιο(στη κυριολεξία) όλοι οι μικροί πρωταγωνιστές απέσπασαν το χειροκρότημα για το θέαμα που πρόσφεραν,τις εντυπωσιακές ενέργειες,τις εκπληκτικές αποκρούσεις των τερματοφυλάκων και φυσικά τα πολλά και όμορφα γκολ.
| Επιστρατεύτηκαν οι ομπρέλες |
Στο τέλος όλοι δροσίστηκαν και γλυκάθηκαν από τα κεράσματα των διοργανωτών.
Όμως εκτός από τα παιδιά που αγωνίστηκαν το καταχαρήκαμε (αν και καήκαμε) όλοι όσοι σήμερα ήμασταν εκεί,γονείς,φίλοι,συμμαθητές,γιαγιάδες ,παππούδες ,θείοι κλπ .
Θέμα συζήτησης ήταν οι όμορφες εικόνες με τα παιδιά στο φυσικό τους χώρο ,μακριά από οθόνες και κινητά και πόσο σημαντικό είναι να γίνονται τέτοιες αθλητικές γιορτές συχνά,όσο πιο συχνά γίνεται.
Εικόνες που μας λείπουν και θυμίζουν τα παιδικά χρόνια όσων ήταν στις "κερκίδες" ,γυρίζοντας το χρόνο πίσω και συγκρίνοντας τους μπαμπάδες με τα παιδιά τους.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους...
Νότης Ρεντίφης
2 Σχόλια
Μπράβο,Νότη.Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητό kainourgiopress ,δεν χρειάζονται εύσημα και καλά λόγια τα έργα μιλάνε.Όντως τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο συντάκτης και σήμερα ο γιός μου ήταν ξύπνιος από τις 06:00 το πρωί για τον αγώνα .Ήρθαμε για πρώτη φορά στο γήπεδο του Καινουργίου και ζήσαμε φανταστικές στιγμές.Όμως αυτά να τα βλέπουν και να μην τα προσπερνούν οι δημοτικοί μας άρχοντες.Οι γειτονιές όπως του Ρηγανά ζουν για το ποδόσφαιρο και όχι μόνο ,το ίδιο και πολλά χωριά και θα πρέπει σε ένα δημοτικό συμβούλιο να αποφσίσουν πως θα στηρίξουν έστω και μικρές επιχορηγήσεις τους ενεργούς συλλόγους.Έστω και με συμβολικά ποσά.Διαφωνεί κανείς; Τα παιδιά είναι το μέλλον μας και πρέπει να τα οδηγήσουμε στα γήπεδα με κατάλληλες συνθήκες και σωστή αντιμετώπιση.Το καταχαρήκαμε σήμερα και συγχαρητήρια στην Α.Ε.Κ για τη φιλοξενία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπάμε Α.Ο Ρηγανά
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!