Με αφορμή την επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου
ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Με πυξίδα τους αγώνες των φοιτητών στο Πολυτεχνείο οφείλουμε να συνεχίσουμε τον αγώνα για την προστασία και ενίσχυση της Δημοκρατίας, το σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων και τη διαφύλαξη των κοινωνικών κατακτήσεων. Η επέτειος του Πολυτεχνείου μας καλεί να αντισταθούμε σε ότι προσβάλει τη Δημοκρατία και περιορίζει την Ελευθερία μας. Είναι μια διαχρονική δέσμευση και χρέος για τις επόμενες γενιές».

0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!