Με ένα 112 … και ένα γραφείο «όπου θα καταγράφονται
τα αιτήματα των πολιτών των οποίων οι οικίες επλήγησαν από τις πλημμύρες»…. Δήμος Αγρινίου και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ)…καθάρισαν… και γαία πυρί μιχθήτω!! Και ήμαστε ακόμα στην αρχή του Χειμώνα…..Που είναι τα αντιπλημμυρικά έργα των 16,2 εκατ. Ευρώ για την Αιτ/νια που εξήγγειλε η ΠΔΕ τον Ιούλιο του 2020;;
Καμία παρέμβαση προκειμένου να προληφθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, καμία πρόληψη σε επικίνδυνα σημεία όπως αυτό της γέφυρας του Λιγορέματος μεταξύ Κάτω Τραγάνας και Καινουργίου του Δήμου Αγρινίου.
Για το συγκεκριμένο σημείο οι κάτοικοι είχαν ενεργοποιηθεί, εις μάτην. Διότι πως να αντιμετωπίσουν το τέρας της γραφειοκρατίας και του εμπαιγμού; Η Περιφέρεια ή ο Δήμος έχει αρμοδιότητα για παρεμβάσεις στις κακοτεχνίες μιας γέφυρας πάνω από το Λιγόρεμα που έπνιξε για τρίτη φορά και με τον ίδιο τρόπο την περιοχή; Έχει τόση σημασία ποιος έχει αρμοδιότητα; Την αρμοδιότητα τυπικά έχει πλέον η ΠΔΕ όμως είναι μια παρέμβαση εντός των Διοικητικών ορίων του Δήμου Αγρινίου που αφορά τους πολίτες του, την ζωή και τις περιουσίες τους. Συνεπώς δεν μπορεί να δικαιολογηθεί η παθητικότητα της Δημοτικής Αρχής και ο Δήμαρχος δεν μπορεί να παραμένει θεατής και να ακολουθεί πολιτική μετάθεσης ευθυνών. Τέσσερα ολόκληρα χρόνια αμέλειας και εγκληματικής αδράνειας με το «έργο» να επαναλαμβάνεται! Η ευθύνη για τη βλάβη που έχουν υποστεί οι πολίτες ανήκει και στους δύο.
Κατά τη διάρκεια των πλημμυρικών φαινομένων που έπληξαν την περιοχή μας στις 2 Δεκεμβρίου 2017, στις αρχές Σεπτεμβρίου 2021 και προχθές με τον «μπάλλο» ο όγκος του νερού και η ποσότητα των φερτών υλών ξεπέρασαν την ικανότητα του εν λόγω ρέματος να τα διοχετεύσει αποτελεσματικά με συνέπεια την απόφραξή του στο σημείο της προαναφερόμενης γέφυρας και την ορμητική υπερχείλιση του νερού το οποίο κάλυψε παρακείμενες κατοικίες, αποθήκες, αγροτεμάχια, δρόμους και έθεσε μάλιστα σε κίνδυνο και τους διερχομένους (πεζούς και οχήματα) επί της Ε.Ο. Αγρινίου – Θέρμου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το εν λόγω ρέμα δεν είχε καθαριστεί όπως θα έπρεπε και επί πλέον στον τρόπο κατασκευής και τοποθέτησης σωληνώσεων, μικρών διαστάσεων, κάτωθι της εν λόγω γέφυρας, ένα έργο μιας άλλης εποχής το οποίο βρίθει κακοτεχνιών και κακού σχεδιασμού όπως διαπιστώθηκε άλλωστε και από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου Αγρινίου σε επιτόπιες αυτοψίες που διενεργήθηκαν μετά από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
Επειδή ο Χειμώνας είναι μπροστά παρίσταται ανάγκη με τη μορφή του ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ άμεσης ανακατασκευής της υφιστάμενης επί της της Ε.Ο Αγρινίου - Θέρμου γέφυρας επί του ρέματος «ΛΙΓΟΡΕΜΑ» στο ύψος του ορίου μεταξύ της Κοινότητας Καινουργίου και του οικισμού Κάτω Τραγάνα της Κοινότητας Παραβόλας και του έργου των υπό αυτήν σωληνώσεων, που τοποθετήθηκαν εκεί για την παροχέτευση των ομβρίων υδάτων και οι οποίες έχουν καλυφθεί εξωτερικά και περιμετρικά από μπετόν, διότι έχει καταστεί μη λειτουργικό και επικίνδυνο ως προς τον σκοπό κατασκευής του. Το πρόσφατο πλημμυρικό φαινόμενο που έπληξε την περιοχή ανέδειξε και απέδειξε πλήρως την κακοτεχνία και την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου έργου.
ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Της ΠΔΕ και του Δήμου Αγρινίου για την ανακατασκευή της ως άνω γέφυρας με τεχνικό τρόπο που θα εξασφαλίζει την ομαλή παροχέτευση των υδάτων, που θα συσσωρευτούν εκεί από μελλοντικά πλημμυρικά φαινόμενα, συχνά πλέον λόγω και της κλιματικής κρίσης, ώστε να διασφαλισθεί επιτέλους η προστασία των πολιτών και των περιουσιών τους.
Για το Δίκτυο Ενεργών Πολιτών
“Act now- ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΡΑ”
Δημήτρης ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ, Δικηγόρος,
π. Δήμαρχος Θεστιέων
8 Σχόλια
Αν θέτε να τα λέμε όλα γιατί ο πρώην δήμαρχος Θεστιέων δεν λέει για το κλιματολάγκαδο που του μπάζωσε και το έκανε οδός Μπότσαρη και κάθε φορά σπάει και πλημμυρίζει τα πάντα νότια της Χαραυγής;Εκεί δεν είναι κακοτεχνία ,δεν χρειάζεται παρέμβαση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΙΚΑΙΟΣ
Τραπεζιτών πες μας για κλιματολάγκαδο που το σκεπασες
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μας πει ο κ.πρ.Δήμαρχος γιατί δεν λειτούργησε ποτέ το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στο Καινούργιο ,που έγινε επί των ημερών του ,πόσο στοίχισε και γιατί δεν δόθηκε ποτέ στους μαθητές.Μια εξήγηση υπάρχει ;Ή φταίει ο Μοσχολιός και ο Παπαναστασίου που το βρήκαν έτοιμο αλλά δεν το αξιοποίησαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΜΑ ΚΛΙΜΑΤΟΛΑΓΚΑΔΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ.....ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ....ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ 5χ5 ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΑΝ.... ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥΛΙΩΝ ΣΤΑ ΑΜΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ..... ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΡΑΜΠΑ ΣΚΕΪΤ ΜΠΟΡΝΤ ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Τραπεζιωτη τωρα μας θυμηθηκατε?????? Το Κλιματολάγκαδο ειναι δικός σας εργο.... αναφερθείται σε αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοσα χρόνια εισασταν Δημαρχος....τι παρέμβαση κανατε στο Λιγόρεμα κ. Τραπεζιώτη;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδαμε τοσα χρονια που ησουν δημαρχος ποσο μα νοιαζόσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Τραπεζίτη βελτιο το σιωπαν ητο ομιλεί. Η θητεία σας υπήρξε μοναδική στα "θα". Στο Λιγορεμα δεν κάνατε τίποτα, στο δρόμο της Λαγκαδά υποσχεθήκαμε άσφαλτο στρώση χωρίς κανένα τεχνικό έργο, οι συνεργάτες σας εργολάβοι μπαζωναντα φρεατια και δηλωνατε έξω από τα Δικαστήρια Αγρινιου" συμβατική υποχρέωση του εργολάβου η αποκατάσταση". Τι κάνατε; χ μηδέν από μηδέν, μηδέν, καλή σας νύχτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!