Καινούργιο-Αποκαταστάθηκε η ζημιά στην παροχή ύδρευσης

 Σε αποκατάσταση της ζημιάς στην παροχή ύδρευσης

της οδού Αναπαύσεως στο Καινούργιο προχώρησε σήμερα το πρωί συνεργείο της ΔΕΥΑ Αγρινίου.


Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!