Με κατοίκους που επλήγησαν από την πρόσφατη κακοκαιρία συναντήθηκε
ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης ο οποίος επισκέφθηκε το Καινούργιο συνοδευόμενος από υπηρεσιακό παράγοντα.Όπως τους διαβεβαίωσε ο περιφερειάρχης,το έργο για την ολική ανακατασκευή στο "Λιγόρεμα" έχει δημοπρατηθεί και αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες.Αναφέρθηκε και στο βαθμό δυσκολίας εκτέλεσης των εργασιών ,λόγω του ότι η παρέμβαση θα γίνει στην Ε.Ο Αγρινίου Θέρμου, όπου η κίνηση σε καθημερινή βάση είναι πολύ αυξημένη.
φωτο αρχείου
Νότης Ρεντίφης
1 Σχόλια
Και οι ζημιές στα κτήματα από το Λιγορεμα ποτέ θα αποκατασταθουν; δεν ακούσαμε τίποτα, όπως και το 2017.γιατι άραγε τα Ρενάτα της Μακρυνειας δεν ξαναπλημμυρισαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!