Καινούργιο-Επίσκεψη του Νεκτάριου Φαρμάκη στους πλημμυροπαθείς

Με κατοίκους που επλήγησαν από την πρόσφατη κακοκαιρία συναντήθηκε

ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης ο οποίος επισκέφθηκε το Καινούργιο συνοδευόμενος από υπηρεσιακό παράγοντα.

Όπως τους διαβεβαίωσε ο περιφερειάρχης,το έργο για την ολική ανακατασκευή στο "Λιγόρεμα" έχει δημοπρατηθεί και αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες.Αναφέρθηκε και στο βαθμό δυσκολίας εκτέλεσης των εργασιών ,λόγω του ότι η παρέμβαση θα γίνει στην Ε.Ο Αγρινίου Θέρμου, όπου η κίνηση σε καθημερινή βάση είναι πολύ αυξημένη.

φωτο αρχείου

Νότης Ρεντίφης

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Και οι ζημιές στα κτήματα από το Λιγορεμα ποτέ θα αποκατασταθουν; δεν ακούσαμε τίποτα, όπως και το 2017.γιατι άραγε τα Ρενάτα της Μακρυνειας δεν ξαναπλημμυρισαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!