Αγρίνιο-Το 15μελές ακύρωσε το party του σχολείου λόγω των αυξημένων κρουσμάτων covid που καταγράφονται στην Αιτ/νια

 Σε μια κίνηση που δείχνει  ότι τα παιδιά σε πολλές περιπτώσεις δείχνουν

το δρόμο με σεβασμό και ευθύνη απέναντι στο συμμαθητή και τον συνάνθρωπο προχώρησαν τα μέλη του 15μελούς συμβουλίου στο 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου.

Όπως γνωστοποίησε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου αποφασίστηκε από τους ίδιους τους μαθητές η αναβολή, προγραμματισμένου από καιρό πάρτι,μετά το αρνητικό ρεκόρ κρουσμάτων κορωνοϊού στην Αιτωλοακαρνανία, αποδεικνύοντας ότι οι έφηβοι  μπορούν άξια να κατέχουν θέσεις ευθύνη.

Χαρακτηριστικά αναφέρει η ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του συλλόγου στο FB:

"Δύσκολη η απόφαση να αναβάλλεις το #πάρτυ που περίμενες καιρό... Κι όμως, το 15μελές του σχολείου μας την πήρε (λόγω αυξανόμενου αριθμού κρουσμάτων covid) και μας απέδειξε οτι οι έφηβοι/ες μπορούν άξια να κατέχουν θέσεις ευθύνης! So proud..."

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια