Ο Μητροπολίτης παραμένει στην οικία του, με ήπια τα συμπτώματα και με την καθοδήγηση των ιατρών.
Ευχή όλων μας να είναι ταχεία η ανάρρωση του Σεβασμιωτάτου.
Εκ του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας
της Ιεράς Μητροπόλεως
Tο kainourgiopress εύχεται ταχεία ανάρρωση στον Σεβασμιώτατο κ.κ Κοσμά

0 Σχόλια
Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!